Losowanie i lampa.

Już wróciłam, zaczęłam z wolna odpisywać na wszystkie zaległe maile, ale mam taki mętlik, że jeśli komuś jeszcze nie odpisałam - proszę o maila jeszcze raz, bo może mi umknęło, za co przepraszam.

Dziś dużo pisania, a zdjęć malutko będzie... ale będzie lampa, która widać było w poprzednim poście, ponieważ pytało o nią kilka osób :)

Lampa to mój ukochany mebel, najważniejszy ze wszystkich dla mnie. Dostałam ją w prezencie gwiazdkowym na drugą gwiazdkę na naszym poddaszu, od M. i od Mamy. Była dokładnie taka, o jakiej marzyłam.... chociaż miała być świecznikiem :P Ale jakoś jej nie rozmontowałam i została lampą :)



Miałam też pokazać pyszną faszerowaną cukinię, ale nie zdążyłam, znikła... następnym razem :) A dziś pokażę... truskawki, które chyba z wolna już się kończą, co mnie bardzo smuci... Ścięte i wydrążone, napełnione np. bitą śmietaną - taki śmieszny sposób serwowania, na imprezę :)


A teraz ważniejsze sprawy, bardziej interesujące od truskawek dla Was :) Dziś dzień drugiego losowania - candy Ma belle maison!

Cieszy mnie, ze tak dużo osób się zapisało! Jednak tym razem nie czuję się już na siłach wycinać tylu losów, skorzystałam dlatego z serwisu random.org. Żeby każdy miał takie same szanse,usunęłam powtarzające się komentarze (zostawiałam za każdym razem pierwszy) - w przypadku jednej osoby zastanawiałam się niestety czy nie wykluczyć jej całkowicie za celowe wpisywanie się więcej niż raz, ale ostatecznie zrezygnowałam. Po porządkach zostało 252 komentarzy, jeśli nie liczyć mojego zamykającego listę. Odpaliłam zatem stronę, wklepałam co i gdzie trzeba, nacisnęłam przyciska i... mało efektownie, ale jest :)

TE-DĘ:


Nastąpiło żmudne liczenie, a potem jeszcze jedno, żeby mi ktoś potem nie powiedział, że oszukiwałam...i... proszę państwa, grają fanfary...

Gratuluję Elisse!!! Bardzo się cieszę, że właśnie do Ciebie powędruje pudełeczko :)

Dziękuję wszystkim za tak liczny udział! Mam nadzieję, ze będziecie jeszcze zaglądać na Ma belle maison, wkrótce dodam tam trochę nowych zdjęć (nie tyko nowych, ale i starszych prac).

Pozdrawiam w ostatni czerwcowy wieczór - nareszcie mamy prawdziwe lato!
ushii

54 komentarze :

  1. Elisse gratuluję, prawdziwa szczęściara z niej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampa-cudo,ma piękną podstawę.
    Gratuluję naszej kochanej Elisse,wygrała wspaniałą nagrodę.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Elisse!
    A lampa rzeczywiście piękna... :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULACJE!!!Pudełko trafiło w godne ręce

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Elisse! piekna wygrana!
    A lampa...boska!
    pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla szczęściary!
    Te truskawki spowodowały mój ślinotok :P


    Moja droga a propos "licznika"- cyfry nie mają znaczenia. I tak wyglądasz duuuzo młodziej :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście wspaniała ta lampka, a w towarzystwie świeczników-koron - super stylowo. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Elisse, szczesciara z niej.
    Lampa cudnej urody, rzezbienia piekne, nie ma co gadac bardzo mi sie podoba.
    Pozdrawiam slonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzon lampy jest przepiękny! drewno ma się rozumieć? ;) Gratulacje dla Elisse! :)
    Buziaki woeczorne :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje Elisse.
    Lampa bardzo ciekawa:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i ja Elisse !!! A lampa rzeczywiscie przepiekna jest.
    I ja sie martwie , ze truskawek juz wlasciwie koncowka. Ale i tak w tym roku udalo mi sie je pojesc, tak naprawde do syta.Nigdy nie udaje mi sie przyjechac do Polski jak jest seson....mniam..... Mam wrazenie, ze juz tylko u nas, w Polsce, mozna je kupowac jeszcze na lubianki......

    OdpowiedzUsuń
  12. Elisee gratuluję a lampa to prawdziwe cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Elizy!Szczęściara jedna!!!
    Lampa śliczna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie gratuluję Zwyciężczyni:-) Lampa świetna,ma piękną podstawę,ale te truskawki....wyglądają i na pewno smakują wspaniale.Pozdrawiam serdecznie,Maja

    OdpowiedzUsuń
  15. Lampa of kors drewniana, no jakżeby inaczej :)

    kurczę znowu nie udało mi sie z tą miniaturką, no...

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Zwyciężczyni! A żeby sobie poprawić humorek po tej przegranej- idę po bitą śmietane, tak bez truskawek, dla czystej rospusty ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Nadziewane truskawki !!!??? Jeszce czegos takiego nie widzialam. Super pomysl. Lampa swietna, zachwycalam sie nia juz w poprzednim poscie. Czy to drewno?
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Lampą się już zachwycałam, ale jeszcze raz nie zaszkodzi:)
    Elizie gratuluję i cieszę się z jej wygranej. Ushii tak patrzę na te truskawki misternie nadziane bitą śmietaną i się zastanawiam jak Ci się chciało;)Żartuję - super przekąska.
    Całusy ślę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Elisse,szczęściara! Lampa,cudo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje :) Ach, taki rarytasik do Ciebie trafi :) Zazdroszczę nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj oj, szkoda że nie ja:( Lampa niezwykła, jedyna w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje Elisse.
    Lampa poprostu boska. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. lampa miodzio:) szkoda jej na świecznik.
    truskawy mniamik...trzeba iść z ranka kupić:)
    a Elisee gratuluję:)
    Świetny prezencik jej się trafił:)

    Pozdrawiam cieplusio
    asik

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Elisse wygranej i dzieki Ushii za super zabawę.Świecznik rzeczywiście prezentuje się okazale, zwłaszcza obok tych maleńkich koron.Ja preferuje prostsze formy ale w domu Ushii pasuje doskonale.PS wreszcie dotarło MM.Z przyjemnością przeczytałam artykuł, mieszkanie Ushii jest świetne, ale tym stwierdzeniem nie odkryłam Ameryki.Zadziwiające jak z przydasza można wyczarować tak przestronne królestwo.Brakuje mi tylko łazienki.Jeszcze jej nie widzialam na blogu.PS.Ushii przeglądając Twojego bloga napotykam na niejaką trudność gdyz nie podiadasz archiwum ani nie mozna postów segregować po etykietach.I czasami cierpliwośi mi brak chcąc trafic do Twoich wcześniejszych wpisów,muszę strona po stronie przemieszczać sie do tylu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni :)
    A lampka jest cudowna. Ładnie dobrali do podstawy abażur. Chyba, że to Twoje dzieło? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wielkie gratulacje dla Elisse!

    OdpowiedzUsuń
  27. abażur przełożyłam z innej lampy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdecznie gratuluje Elisse wygranej. Ushii możesz mieć pewność ,że pudełeczko trafi w odpowiednie ręce ;)

    Wczoraj gościłam u Ciebie z filiżanka mrożonej herbatki.
    Piękna sesja, piękne wnętrze i miło poznac bliżej Ciebie. Bardzo dziękuję za przydatne adresy które z pewnością odwiedzę.

    Pozdrawiam i słonecznych wakacji życzę

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje dla Elisse !!!
    Lampa przepiekna

    OdpowiedzUsuń
  30. Podstawa lampy wymiata po prostu... cudny klasyk. A co do mieszkanka w ogóle, to też zastanwiam się od jakiegoś czasu co kryjesz w łazience:)
    P.S. nie odpowiedziałaś mi niedobra na komentarz, do posta z poduchą, gniewam się:))

    OdpowiedzUsuń
  31. gratulacje dla szczesciary :) jak zawsze zazdroszcze, ach ten moj pech do wygranych... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje .Piękne candy ..

    OdpowiedzUsuń
  33. Elisse gratulacje a Tobie ushii dziękuję a zabawę. Piękna ta lampa - niepowtarzalna i niebanalna.

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję Elisse, a lampa rzeczywiście piękna!pozdrawiam1

    OdpowiedzUsuń
  35. Elisse - gratuluję, szczęściara z Ciebie:D
    lampa jest cudna, truskawki mniam - też mi ich szkoda:(
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Lampa przepiękna, wręcz idealna.
    Elisse gratuluję serdecznie - szczęściara, takie cuda każdy by chciał:)

    Na Ma belle maison zaglądam codziennie, a może czegoś jeszcze nie widziałam :) Czekam na kolejne dzieła z niecierpliwością!

    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  37. Połączenie lampy z (jak dla mnie ) nowoczenym abażurem jest bombowe! Z tym mam największy problem, jak dobrać abażur do lampy.
    A zwyciężczyni- gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  38. Lampa fantastyczna! Przykuwa uwagę. Dla Elisse gratulacje oczywiście.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna lampa.
    Elisse gratuluję, a za zabawę dziękuję. Czekanie na wyniki, to fajne dreszczyki

    OdpowiedzUsuń
  40. Najpierw gratulacje dla szczęściary -Elisse :D Lampa niezwykła, bardzo podoba mi się nowa szata krzesła, które widziałam w poprzednim poście..
    Dziękuję Ushii za candy co prawda nie do mnie uśmiechnęło się szczęście ale miło było pomarzyć :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. O jak się cieszę, że to Elisse przypadła ta nagroda. Gratuluję!! Biegnę do ogródka na truskawki, bo smaku mi narobiłaś ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. witam witam. lampa prze prze prze cudna.fajnie jest oczy nacieszyć czyms tak ładnym. pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi się ta lampa - taka dostojna jest! Dobrze, że jednak jej nie rozmontowałaś. :))

    Ushii, ja w ogóle mam do Ciebie pytanie - skąd bierzesz nadruki na rzeczy, które szyjesz? Marzy mi się poducha z lnu z francuskim nadrukiem, najlepiej coś związanego z kawą, ale nie mam pojęcia gdzie coś takiego znaleźć - jak w ogóle szukać. Mam nadzieję, że to nie tajemnica i możesz dzielić się takimi informacjami.

    Buziak kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  44. Lampa urocza i korony się pięknie z nią komponują. A pomysł na truskawki, że tak powiem, ekskluzywny ale zarazem bardzo prosty i powinien zaspokoić każde podniebienie!

    OdpowiedzUsuń
  45. a to pech, znowu sie nie udalo nic wygrac :-(
    A lampa bardzo, bardzo piekna
    Pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  46. Szczęściara z Elisse,szczerze gratuluję wygranej. Lampa niepowtarzalna i dobrze ,że lampą została .Świetnie się prezentuje w towarzystwie koron.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję Elisse !!!
    Lampa jest KAPITALNA !!!
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  48. O kurde!!!!Już wiem co masz dla mnie!!!!Ale się cieszę, nie wierzę, ale to chyba ja:))))No farta jakiegoś mam, a nie wierzyłam- tyle komentarzy było, chyba pójdę zagrać w lotka, czy totka, czy jak to się tam nazywa, z wrażenia, aż zapomniałam:))))Kurczę, ale szczęściara jestem!!!!Dzięki Uleńko, masz złotą łapkę i dzięki dziewczyny, choć wiem,że Wam przykro:(
    Ale niespodziewajka po mojej nieobecności blogowej:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  49. ło matko, jaki prymityw ze mnie.Oczywiście chciałam dodać,że lampa boska, pasowałaby do mojego domku jak ulał- cudna jest! ale pudełeczko też pasuje i też cudne jest:))))
    buziaki raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  50. Przez blisko trzy tygodnie nie miałam dostępu do internetu, więc dziś nadrabiam zaległości czytając Twojego bloga. Gratuluję sesji w MM i powtórzę za wszystkimi głosami o niezwykłym Twoim talencie. Podobnie jak Ita potraficie stworzyć piękne rzeczy. Mam to szczęście, że Itę znam osobiście, często korzystam z jej rad, które są dla mnie bardzo cenne. Krzesło wyszło fantastycznie, sama mam podobne do odnowienia, ale dopiero raczkuję w tym temacie. Z niecierpliwością czekam na kolejne Wasze wpisy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Poprzedni komentarz pozostawiła Anna, to z wrażenia to zapomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję Elisse! Lampa śliczna, podobnie jak wiele innych przedmiotów u Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń